duet tabung

Jumaat, 2 Julai 2010

saya suke award!

wee~ aku dapat award la!haha
kesian bukan..br 1st tyme dapat..
klu kesian sila2 la bg aku award..hak2
*k abaikan..*

nak tengok tak? pink tau..
i love pink color!
sangat3x~

tapi dah tue nanti aku nak tuka color kegemaran la..
kejadah nye tue2 pon nak color pink?
geli usus org dengar okeis!haha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
JANJAN! wee~
okey..sila bce dengan teliti kat award tu..huhu


aku suke no.1..haha
tengs kat cik dalila..huhu
klu korg nak kenal dy buley la jd follower die..huhu
how? click aje kat name dy 2..
ops! terpromote pulak..hehe

tapi..bukan boleh sebarang amek ni..nih kne jwb soalan ni..huhu

1. 5 perkara tentang pemberi award ni;

kecik 
muke merah bile gelak
suke makan bnde bulat2 (teringat ustaz hailili..kah3x~)
bawak kete smpy msk parit
anak sulung
*ceh!xpuas..sikit bebeno suh citer pasal org ni..huhu*

2. 10 perkara tentang diri sendiri;

sangat sayangkan family and my stuff!
tinggi
puteh mcm snow white..haha
kurus
suke tengok citer korean
suke shopping!
suke gelak kuat2 HAHA
suke main boling
suke hangout ngn kengkawan.
single..ops! haha

3. 10 orang yang layak dapat award ni;
dalila 
wani
afifah
izan 
red
aina
ira
dayah salleh
amalina mahmud
.........

errkk~ ade 10 jer so..dat's Y aku tinggalkan tempat kosong 1..
sesape pon buleh ec..sbb korg sume mmg layak terima okeis!huhu
aku sayang sume..klu bley aku nak tag sume..wee~

pssstt> dalila..ko tayah la buat lagi..aku mmg nak bagi jugak dkt ang..huhu

4 ulasan:

cahayabintang berkata...

wei! sejak bile pulak aku suke mkn benda yg bulat2 ni??? ha?? aku tak tau pun! hampeh betul,cite pasal kete masuk longkang pun nak gtau ke?? adoyai..pecah perut aku ketawa..

ni la 1st ime aku bg award kat org aku dpt balik...hahhhaa

keyna berkata...

HAHAHA tu tok jdkan pengajaran supaye ati2 ketika memandu.. =P
actually aku xingt la ko jwb pe mse ustaz hailili tnye "awk suke mkn bnde bulat2 ae?sbb org y suke mkn bulat2 ni kalau ketawa mesti muke merah" HAHA gile mmg smpy skang aku xley lupe la..huhu

haha xpe la..ko pon mmg slalu skodeng blog aku kott hehe

izansalleh® berkata...

thanks for giving me the award ;))
lepas ni kena selalu la tinggalkan komen kan ;))
hahahaha

keyna berkata...

hahaha naseb paham..kuang3x~
tipu saja la..huhu btw, you're welcome! wee~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my next birthday party =)

Daisypath Happy Birthday tickers