duet tabung

Jumaat, 16 Julai 2010

rase gula dan cuka

hi sume! wah! hari ni adelah hari yang amat2 indah ok?! perasaan ni aku hanye rase semenjak 2tahun lalu..and hanye 2 kali setahun je perasaan macam ni muncul..oh~~ permai nye hati..rase berbunga2 je.. wee~

patut la malam tadi mimpi dapat duduk rumah besar..plus pagi tadi bangun cam semangat je..awal kot datang class harini ..class kol 830..tapi kol 8 da sampay..wee~ eh?! nampak sangat selalu datang class lewat!hehe macam korang tak tau..meh aku bagi tau kenape aku suke pegi class lewat..

1) kurang persaingan naik bas, hasilnye tudung korang still bley tegak cun melecun..even cicak jatuh kat atas muncung tudung tu confirm mati!haha
2) sampai depan lif dapat tgk org ramai bersesak2 tnggu lif, hasilnye dapat buat muka penat mcm baru terkoch2 lari pegi class
3) masuk class sume orang akan pandang, hasilnya anda akan femes..wee~ tapi mungkin tak kene marah disebabkan oleh hasil ke-2 tadi yang menyebabkan muke anda nampak mcm br lepas maraton..haha

okey2..cukup2 la tips merepek dari aku ni hehe..aku takde la nak main teka-teki ngn korang..hati aku berbunga2 and bertaman ni pon sebab JPA da masuk akaun aku la..hehe seronok tahu!! next week nak g kemaman la..hehe

oh! tapi~ rase berbunga2 ni tak bley nak lawan dengan perasaan yang macam serabut je untuk hujung minggu ni..adeh~ pening balik kepala..adooii~ pasal ape?? pasal nye aku nak balik la minggu ni..sbab adeq manis ku yang terbang dari kuantan nak balek selangor..tapi xbuley ok..wa!!~ sedih tahu??!! ingat modul hari sabtu ni sampai tengahari je..alih2 dorg kate sampai pukul 6petang..waaa!~ lagi bertambah sedih!! plus lagi dengan hari ahad..kolej buat aktiviti wajib untuk semua penduduk kolej melati..sob2~ T_T kalau xpegi nanti sem depan tipis la harapan nak duduk kolej~~ wwuuu~

kau pon satu adeq manis oooii! kenape la minggu ni jugak kau nak balek uma!! haish!! =( miss u soooo much! =_(

2 ulasan:

cik dila berkata...

hahhha...klu pasal duit,laju je!

Unknown berkata...

JPA masuk bahagia..hehe..budak KMPP gak yer?? junior la ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my next birthday party =)

Daisypath Happy Birthday tickers