duet tabung

Rabu, 11 Ogos 2010

tema puasa aku tahun ni~


Salam semua!! Lame tak mengarut kat cni..rindu tak, rindu tak??haha bajet femes je kan..wee~ ala..korang paham2 je la..sjak masuk sem ni..busy tau..lagi2 belek yang aku duduk ni tak dapat wireless..nasib baik jugak lah sem ni tak de nak kne wt research bagai..kalau tak..mau mati kutu jugk aku duduk belek ni..
Ha~ sedar tak..harini dah mula 1ramadhan..kejap je kan..rse hari tu baru je puase bulan syaaban.. So..korg semua tau kan..sebelum start puase kita kene bermaaf-maafan sesame kita..yang raye tu..adat je kot..entah la..aku pon samar2 je pasal bende ni..tapi mmg kne lah mintak maaf sebelum puase ni..supaya amalan kita di terima tuhan..lagi2 kat parent ok? Ceh!ttbe aku macam bagi short tazkirah kat cni..ayat mcm skema pon ade jugak..HAHA gelak2~ *ops! Ttbe member aku plak anta msg y same kat inbox aku..haha baiklah! Anda telah saya maafkan..peace!!*
Lunch hour tadi call mak..hummm~ mak~ mesti mak bosan duduk uma..sebab tu every time aku call rumah je..mesti mak tnye “balik ke minggu ni??” “bile nak balik rumah??” spe yang tak nak balik rumah we..kawan2 aku sume tau aku kalau free je hujung minggu mesti lesap balek uma la..tapi itu cerita tahun lepas..start sem lepas aku da mula jarang balik rumah..korg tau tak..homesick teramat!! Tapi raya punya pasal..aku tahan la balek uma tyme raye nanti..eh??ade kene mengene ke raye ngn aku tak balik rumah??of coz la we! Sebab sekarang ni lecturer sume sibuk nak ganti kelas..even malam pon ktorg kne attend class ok..bdq2 akaun mne ade class malam2..atas alasan ktorg class kat menara..mcm2 citer denga~ sunyi 1 hal so..amat bahaya ok?
Petang tu call abah tak dapat..so,aku just send msg je la..and korg tau abah reply ape??  ‘tema “puasa tahun ini lebih baik drpd yg lalu” ’  abah,abah~ baiklah.. insyaALLAH aku akan cube baiki amalan bulan puasa aku tahun ni..amin~
Last sekali..aku nak mintak maaf kat korg2 semua..mne y tersalah, secara sengaja o tak..terkasar bahasa ke ape.. or korg ade terasa hati ngn aku or aku terumpat pasal korang ke ape..semua nye aku mintak maaf..also mintak halal makan minum yang aku cekau kat korg ok?? So..
SELAMAT BERPUASA SEMUA!!

2 ulasan:

zam berkata...

selamat berposa..

keyna berkata...

ye..selamat berpuase jugak~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my next birthday party =)

Daisypath Happy Birthday tickers