duet tabung

Jumaat, 11 Jun 2010

surat untuk encik result

dear en.result,

kenapa awak buat saya macam ni.. kecik hati saya tau..
kenapa orang lain berjaya??
kenapa saya tak berjaya??
apa beza nya saya dengan orang lain??
adakah saya tak cukup baik untuk awak??
adakah saya xcukup cantik untuk awak??
kenapa dalam ramai2 awak pilih saya..
sekarang ni saya amat runsing..
sangat pening kepala and rasa nak demam..
sanggup awak buat saya macam ni..
saya ingat lepas bangun tido tadi ianya hanyalah mimpi ngeri semata-mata
tapi TIDAK!! ianya memang sebuah KENYATAAN!!
hari ni dah masuk hari ke-2..
saya harap esok bila saya bukak lagi student portal tu..
saya akan dapat tengok keputusan saya..
kepada rakan2 yang telah berjaya tengok result..
tahniah la korang..habis da bunyi detak detup jantung tu..
tapi aku masih lagi menunggu debaran.. waa~
encik result! saya memang betul2 kecik ati dengan awak tau! woooo~

yang masih menanti keputusan en.result,
cik keyna yang kasihan..sOb2~

3 ulasan:

B.E.R.Y.S berkata...

bape ko dpt kina?? cepat gtw!! haha..ugut nie.. ;p

keyna berkata...

hahaha xde y menarik..
xdekan pon..haha
papepon..syukur alhamdulillah~

B.E.R.Y.S berkata...

eleyh..bykkan?

yela..

ko pandai.

tak cam aku.

huk3.

tacing nie..haha ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my next birthday party =)

Daisypath Happy Birthday tickers