duet tabung

Khamis, 24 Jun 2010

suka tengok baju heliza dalam syurga cinta

salam sume!hari ni masuk hari ke-3 aku di rumah tanpa anis..waa~ sedih tau bile adeq bucuk tetibe masuk belajar..jauh ke kuantan plak tu..sob2~ banyak bnde aku nak citer time kat kuantan tu..tapi nanti la..malas nak pegi mintak handycam kat epul..hehe

hari tu pegi jumpe memeber skola..aku ade gak ajak sorg bestfrend aku mase kat KMPP dlu..jumpe2 je..tros tunjuk kasut!haha kate si faezah tu "harini aku kira lawa la..kalau hari besa2 tu..pakai baju huh? slumber je..pasal nyer aku pk nak jumpe ko..ko tu da la melawa je..tapi tengok2..besa je pulak ko pakai harini" haha entah la..aku kalau keluar ngn member skola menengah aku ni..aku segan la nak ikut care aku..ah! mmg hipokrit la sebenanyer..huhu

ikutkan t-shirt, jeans, kemeja semua aku bantai..kasut kalau tak 2,3 inch mmg tak sah! tapi dulu la mase kat matrik..skang masuk universiti giler la kalau kau buang tebiat nak pakai heels 3 inch..mau tergolek jatuh bukit biler panjat bukit tonggek tu!HAHA dengan tangge batu cave lagi..saje nak dera kaki je la tu namenyer..huhu
so..nak bergaye cantek pakai heels berinch2 tu time keluar jalan2 g kenduri kawin n raye je la..

skang ni bile umo da makin meningkat tibe2 timbul pulak keinsafan nak berubah..haha *eh??! ape gelak2 ni??seyes la cik keyna ooi!* tapi tak bermakna aku tros berubah macam ultromen tu..huk2 cuma masih lagi mau berjinak2 untuk memakai pakaian yang lebih sopan dari biasa..kalau kadang2 tu still nampak aku pakai baju yang kurang senonoh tu harap tak mengumpat la..besa la..orang baru nak berubah..mesti la perlahan-lahan..plus stock baju aku pon bukan nye sume boleh aku guna magic supaya ianya nampak lebih sopan!

currently tindakkan awal aku..aku banyak meng'observe' dress secare online..antare nye korang buley tengok kat side bar blog aku ni under tittle "mereka punya kedai" hah?kau tnye aku mhal ke tidak??tidak lah sangat..dorg kaci discount kalau beli lebih..yang free postage pon ade..ala~ mahal sikit tak mengapa..asal niat yang kite guna betol kan~ ade la dalam 2,3 baju yang aku dah beli..tapi belom sampy ag la..kalau tak bley je aku tayang kat korang sume..hehe ape??kenape aku tak beli kat kedai aje??ade je yang aku beli kat kedai..tapi cuti2 ni leceh la..yang cuti nye aku..bukan orang dalam rumah ni yang cuti..so, malas nak kua..kalau kua sndiri nnt leceh nak rebut transport awam tu ngn orang pelbagai bangse dan rupe..dengan tangan penoh beg plastk lagi..silap2 terabur sume barang-barang tu kang..hu2 so jalan paling selamat..beli barang online la..huhu kire due post barang tu duet minyak la kalau aku pegi nek kete o sebagai duet tambang..tetibe aku berpendapt beli barang secara online ni lg berbaloi!haha yela..duet makan pon saving..lagi kalau orang mcm aku ni..tak sah kalau duet yang sepatutnye digunakan untuk barang2 keperluan di salah gunakan beli barang2 yang tak berfaedah! HAHA

actually niat nak berubah tu dah berdetak detuk kat hati aku sejak tengok cite 'syurga cinta'..bagi aku isi kandung citer tu best sangat!nilai2 murni pon bagus..lagi aku tertarik baju2 yang heliza pakai tu sume cantik2 belaka..sopan je tengok..kalau aku pon tengok tertarik pe lagi yang lain jantina kan??haha merepek merapu sudah datang..ngeh3x~ so..ni la antare yang aku dapat google fesyen yang heliza pakai..



 sempoi je kan..tapi cantik and manis wut?huhu klu korg tak suke sudah..tapi aku suke..wee~ tak pon korg buley try macam fesyen kt bawah ni..


 okey jugak kan..cantek jugak..aku pon pakai trend yang sarung-sarung cardigan skang ni..gamba ni sume aku google je..bukan jual pon..hehe

tengok! yuna pon pakai jacket kat lua..cantek je kan! skang ni ramai da yang pakai fesyen camni.. kalau perasan yuna mesti pakai tali pinggang and rantai ..nampak x??huhu

so..pengajaran yang kite dapat kat cni ialah..berfesyen boleh saje..tutup aurat pon jangan lupe ye.. it's okey kalau dah ade kesedaran..start la slow-slow macam aku ni..jgn risau.. okey?? daa~

2 ulasan:

ainasuhana berkata...

bukan ko suka kumpul
blaus ker?
hahhaa

keyna berkata...

hey u! haha wah2 dok 1sem je ngn aku dah tau kan~ hehe iye la..mmg hobi ku mengumpul blaus..tapi nak cari yang lebih sopan dari biase deh..tp biler belek2 baju aku skang..banyak pulak T-shirt..heran2~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my next birthday party =)

Daisypath Happy Birthday tickers