duet tabung

Sabtu, 26 Jun 2010

aku ke kuantan

hello! okey..last entry aku ade kt nak citer pasal kat kuantan kan?tapi~ pk2..xde y menarik sangat pon..sbb yang highligt event nyer send my lil sister masuk politeknik jer..heEE~

sepanjang perjalanan ke kuantan aku amat lah seorang pemerhati pade pemandangan..memandang tumbuhan2 hijau..melihat awan biru dan langit yang cerah..rumah2 besar kat lereng2 bukit lalu ternampak seorang jejaka melambai2 tangan nyer kepada ku..dan die pon menyapa ku.."hi! boleh berkenalan?" eh??!!! bia betik! rupa-rupa nye.. *sila scroll ke bawah..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

la..rupe2nyer kau hanye tido je sepanjang perjalanan! haha mmg la aku tido je memanjang since hari sebelum tu aku keluar jumpe my ex-skolmate! penat tak abis lagi la..hehe *tetibe aku rase cool plak tido pakai speck..hehe* okei abaikan.. =P

disebabkan anis register hari esok nyer..so,ktorg g cherating dulu dan tinggal kat banglo yang ktorg tinggalkan sejak lame dlu..tak silap dah 20tahun kot!hehe mase datang dulu umo 1tahun..skang da 21tahun..eeii! seram la pulak nak jejak kaki kt situ..huhu sampay2 je.."eh??dah ade kolam renang dah? " aku berkata *errkk!mcm la ko ingt dlu keadaan uma ni mcm mne..* hehe tipu je..tu abah yang berkata2 =P tapi uma ni bersih je..terjage je..mcm ade org duduk..alamak! giler misteri ni wuuu~ *dah sudah! jangan merepak ok!* mmg la we..ni uma ktorg sewa aje lah! so..tgk la pic uma ni..huhu


uww~rumah la sgt..gamba kau je bnyk keyna ooii!~ hehe
ok..dipendekkan citer..esok nyer ktorg anta la anis..ok since aku sebagai kakak yang tak berape nak solehah ni da ade pengalaman dok asrama..aku pon menggunakan pengalaman aku memilih katil tidur nyer..and dengan sepantas kilat aku bersuara sambil menunding-nunding jari suruh anis check plug,laci,almari baju and sume la bagai..haha tipu saja la..aku bersuara sambil membantu la~ hehe

dah selesai tolong die kemas barang ktorg pon amek la gamba..hehe

eh?lupe..ni mse nak bertolak pegi ni..i yang drive ok..dengan menggunakan lesen L saje..HAHA tipu! =P

okei...disbbkan muke terlalu masam mencuka..sbb penat sgt tlg kemas brg dy..terpakse la lukis smile sndirik..huhu
petang tu lepas dah anta anis masuk ostel..ktorg pon memulakan lah percutian..hehe anis??sudah ktorg tinggalkan die la..buat ape lg nak bawak kehulu kehilir..hoho nak dijadikan citer..ktorg pon picnic la kat pantai cherating tu..baru je duduk..baru je bukak jajan tu..tibe2 ade suara dari jauh bergema.. "auuu~ auu~" toleh2.. 'errkk alamak..spe pulak ni??' ttbe dah duduk sebelah aku..ceh! amat la tak malu mamat ni! dah la depan mak aku pulak tu..huhu korang nak tau spe?meh scroll ke bawah..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tada! ni name nyer BOB! tgk muke saje aku dah tau nak bg name ape..huhu itu name aku men letak ikut sedap mulut aku je..dasyat jugak kucing ni..tak sangke pulak kucing pon minat nak berpicnic!huhu




balik dari pantai ktorg terkejut! OMG!! sila scroll ke bawah!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ade budak tertinggal kasut la!!hihi *ok la aku kt tertinggal kasut..abah kate kt ktorg ade budk hilang tahu!ktorg terkejut dgo..patu tanye la..mne abah tahu??abah pon dengan selumber je tunjuk kasut tu..adoii~ haha*

petang tu jalan2 la area cherating tu..tibe2 terserempak satu kedai makan ni..lokasi ditepi pantai..and dorg menjual makanan seafood..wah!terliur kot..tapi mak kt nnt la malam kte datang cni..aku ngn epul dah plan nak makan steambot okey!hehe malam pon tiba..ktorg pon pegi la kedai makan tadi..pesan steambot..tapi dah abis!pesan ikan bakar pon abis! wa!! nak makan ape ni~ last2 order kerapu masak 3rase, lala halia, telur dadar and mix veg. purgh~ makan nye 4org aje..tapi lauk smpy 3..aku fikir2..mesti mahal ni!tapi..ah!~ tak ape..mak kate abah dapat bonus..hihihihi

haha berangan mcm dalam rancangan TV tu.. =D


oppppsss!sory ye..lapo sgt smpy da sepruh senduk br terpk nak snap gamba..haha tp mmg sedap sgt2! xtipu!huhu

BLURRPPP!!~ alhamdulillah~ kenyang sudah~ sambil tunggu abah bayar bil..ktorg pon amek la gamba..
then tetibe abah kt..nah! amek gamba ni..ktorg pon pandang la..pebende nyer la abah ni..
sekali tengok..rupenyer bil tadi..eerrrkk! gile perli!huhu agk la mahal..tapi~ haha ktorg sengih jer..huhu nasib la yang ikut aku ngn epul je..kalau along,angah n kemal ikut jugak..mau tak sampai rm200 nnt..hehe pape pon..you are the best lah abah! HAHAHA

okey..ini gambar sebelum ktorg lunch kat teluk cempedak..lawa we pantai nye..tapi bukan untuk bermandi manda ye kawan2..hanya untuk lepak2 and berpicnic sahaje..harap maklum! theEE~


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my next birthday party =)

Daisypath Happy Birthday tickers