duet tabung

Selasa, 1 November 2011

I'm enjoying my busy day

ASSALAMUALAIKUM

Hewhew~ penat tahap dewa dah aku this week. Kerja memang banyak. Sampai aku terpakse elak eye contact dengan boss and staff. Pasal kerja malas la nak komen. Bajet macam aku sorang je la yang banyak keje kan~

But, dalam busy-busy buat keje tu kan, ktorg officemate semua tengah buat perancangan untuk bercuti. Destinasi terpilih ialah Tambun! yeah! bila citer nak pegi tambun tu kat abah, abah kate 'tambun? kan dah pegi dulu' eish!~ name pun dulu, so sekarang nak pegi la tengok perbezaan dulu dan sekarang.

Disebabkan kitorang taknak ajak boss, So kene lah bincang secara sembunyi-sembunyi. Parah la kalau die tau~ confirm nak ikut tu~ Lagi-lagi kitorang plan percutian tu time budak-budak tengah cuti sekolah. And again percutian tu macam dah sinonim dengan aku kan? So aku memang terang-terang la jadi 'mem besar' aigoo~ takpe-takpe, yang penting aku ade 'pekerja-pekerja' yang gred A. So takde lah susah sangat. hee~

till then, bye!

*oh ye~ pada semua officemate aku, huwaiting korang! hee~

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my next birthday party =)

Daisypath Happy Birthday tickers