duet tabung

Rabu, 2 Jun 2010

CUTI = KENDURI KAWIN


hurmmm.. tengok gambar pon dah tau dah nak story ape kn..
ni gamba cousin aku kawin ni..kalau kwn2 SAMTTAR mungkin kenal..
abang syida ramli ni tau..huhu
biasa lah..nk dekat2 cuti sekolah ni..ramai la yang buat kenduri kawin..
minggu ni je 2 orang senior aku nak kawin..siapakah??
5hb kak neng ani murni..ketua asrama aku mse aku form 2
and 6hb fariza ngadron..kakak bilik aku..jgn main2 die ni kakak penjual kerepek y berjaya tau!huhu paling aku suka kerepek pagoda pedas die... sedap hingga abis duet aku beli kerepek die jer..HAHAHA
tapi aku x pegi la.. ni bukan kes sombong ke ape...
aku mane ade transport.. lesen L aku pon xciap lagi.. ni kan plak lesen P? wut to do?? huhu

12hb-13hb june plak kawan2 aku punyer kakak n abang..
tu lagi berdouble2..xtau la nak pegi ke x..
tp yang dekat2 cni mungkin la pegi..
oh lupe! semalam dpt msg kakak nani nak kawin..6hb ni..
jemput jgk..tapi ni kawan atas kawan yg bg msg..
bukan nani yang direct msg kt aku..
so xpe la kan skip..hehehe

btw..aku pon malas da nak berceloteh..
lame x menaip..sebab busy..
n x busy pon malas nak menaip..
heEEE~
so then..daa~

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my next birthday party =)

Daisypath Happy Birthday tickers