duet tabung

Khamis, 23 Jun 2011

I'm Back!!

ASSALAMUALAIKUM!!

sehat semua? i bet ramai y tak perasan blog ni hilang haritu. so persoalan nyer sekarang. kenape i reopen balik blog ni adelah. SAYA TAKDE KEJE NAK BUAT CUTI NI! ye mari tepuk tangan dan ucapkan tahniah pada cik keyna. trima kasih~

so currently dah start sibuk fikir nak cari penempatan untuk 6bulan practical. ingat nak amek kolej kt UKM tu. tapi fikir2 alahai. bosan pulak la duduk sorg2 xde kawan kan~ plus nnt puasa sedih sahur sorang2. berbuka sorg2. T_T ke ade sesape yang kat bangi tu nak amek i jadi rom8?? so esok br nak usya2 hostel kt UKM. then next wik br decide. So kite nanti kan keputusannyer~ wee~

lagi sekarang i br terfikir. nak masuk office kene pakai baju kurung kan? aigoo~ apepasal la dari dulu tak fikir kene collect baju kurung bebanyak. sekarang dah kecoh la nak pegi cari baju kurung. dan masalah nyer, mne lah ade baju kurung ready made size aku ni wei! selame ni semua aku tempah jek. adoii~  jadi kurus pon masalah. and lagi nak nampak matang aku baru lah terhegeh-hegeh cari shawl plain. y ade dalam stock aku sume y corak-corak. mmg cari nahas la kalau pakai y corak-corak siap dengan bling-bling bagai pegi office. mmg kene kutuk dek ngn officemate lg ade lah. adeh~

so sampai sini je la ye..magrib pon dah melambai-lambai. salam =)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my next birthday party =)

Daisypath Happy Birthday tickers