duet tabung

Isnin, 13 September 2010

hari yang gembira =)

salam aidilfitri semua!!

ok..kire cepat! jumaat hari tu dah 1syawal..so hari ni dah 4 syawal la kan?recheck cepat!huhu
adooii~ 1 n 2 syawal penoh rumah! xpayah wat open house pon rumah da ramai org y dtg..ape lg kalau wat open house kn~ 3 syawal da seharian beraya..jd 4syawal br la ade mse nak update blog ni.. esok dah nak konvoi raye ngn kengkwn..nak g tgk baby! nak jumpe kawan2 y bercuti kat malaysia tahun ni! lg?? nak jumpe kengkawan y br nak muncul diri taOn ni!! wah! also nak g uma family fairuz..takziah aku ucapkan ye.. semoga abah kau di berkati n di cucuri rahmat hendak nye..amin~

so..xde la nak membebel and merapu macam2..sbb nak bg tumpuan u konvoi raye esok..selalu mcm ni la..adooi~ balek2 y pening pale aku ngn cik dalila je la..kalau ktorg da kawin t..pepandai la korg manage sendiri ye~ hohoho


berserta dengam gambar ni..aku nak ucapkan.. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.. mintak maaf zahir dan batin ye semua..ikhlas and dgn rendah hati ak mohon maaf kat korag tau..so..selamat bergembira!

1 ulasan:

cik dila berkata...

ahhhaa..statement nak akwen tak le bla...aku lmbt lagi kot!
wei,td aku dah gi ziarah keluarga dy...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my next birthday party =)

Daisypath Happy Birthday tickers